REKRUTACJA 2025/2026

Szanowni Państwo,

informujemy, że na liście kandydatów przyjętych do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Wilkowicach z Oddziałami Sportowymi na rok szkolny 2025/2026 znalazły się wszystkie dzieci, które starały się o przyjęcie do naszej szkoły.
Miło nam poinformować również, że dzięki życzliwości Pana Wójta Gminy Wilkowice, dzieci będą uczyć się w dwóch klasach.
Dziękujemy.

 

Rodziców uczniów, którzy zostali zakwalifikowani do klasy pierwszej bardzo prosimy o dostarczenie do piątku 4 kwietnia  podpisanego oświadczenia, które można pobrać tutaj -> pobierz oświadczenie 

 

Szanowni Rodzice,

Zgodnie z Zarządzeniem Wójta rekrutacja do klas pierwszych rozpocznie się 3 marca. Zachęcamy do zapoznania się z tym dokumentem, kryteriami oraz wnioskami dla kandydatów. Dokumenty można składać od 3 marca - zapraszamy!

Dokumenty do pobrania:

Zgłoszenie kandydata do klasy I z obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Wniosek kandydata spoza obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Klauzula informacyjna - pobierz
Zasady rekrutacji - pobierz
Zarządzenia Wójta i Uchwały Rady Gminy:
- Terminy rekrutacji do klasy I - pobierz
- Kryteria - pobierz
- Wzory dokumentów - pobierz

Numer konta Rady Rodziców

Konto Rady Rodziców
Bank Spółdzielczy w Bystrej, ul. Zdrojowa 3
63 8133 0003 0001 0386 2000 0001

Obiady

Kategoria: Informacje Opublikowano: wtorek, 05, grudzień 2017 GrEgOr

INFORMACJA  DOTYCZĄCA  OBIADÓW  SZKOLNYCH

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w jednostkach oświatowych na terenie Gminy Wilkowice został wdrożony program służący do naliczania oraz rozliczania opłat za posiłki w szkołach.

1. Każdy uczeń korzystający ze stołówki posiada lub dla nowych uczniów zostanie przypisany indywidualny numer rachunku bankowego, na który należy uiszczać opłatę za posiłki.

Indywidualny numer rachunku bankowego znajdą Państwo po zalogowaniu w Panelu Rodzica.

2. Dla każdego rodzica zostanie udzielony dostęp do Panelu rodzica w systemie iOpłaty – dane dostępowe tj. login i hasło zostaną przekazane rodzicowi wraz z pierwszym naliczeniem odpłatności za miesiąc wrzesień.

Logowanie do programu odbywa się poprzez stronę internetową znajdująca się pod adresem: https://ioplaty.progman.pl

gdzie w okienku logowania Nazwa jednostki: należy wpisać o_wilkowice oraz w okienku Użytkownik: i Hasło: dane otrzymane w formie pisemnej.

 

Po zalogowaniu do programu należy na swoim koncie Użytkownika uzupełnić adres e-mail.

Uzupełnienie adresu e-mail jest niezbędne w celu dostępu rodzica do informacji o wysokości należności za posiłki w kolejnych miesiącach roku szkolnego, które począwszy od miesiąca października będę dostępne wyłącznie na koncie rodzica w zakładce Należności.

3. Po dokonaniu naliczenia opłaty oraz jej publikacji przez Szkołę/Przedszkole na Panelu rodzica, rodzic na podany przez siebie kontaktowy adres e-mail otrzyma powiadomienie o konieczności sprawdzenia wysokości opłaty za dany miesiąc.

4. Przelew opłaty za posiłek ucznia/dziecka powinien zawierać wszystkie dane wymagane przez bank:

DANE DO PRZELEWU:

Indywidualny numer rachunku bankowego ucznia

Odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Królowej Jadwigi w Wilkowicach
ul. Szkolna 8, 43-365 Wilkowice
Wpłacający: imię i nazwisko dziecka, klasa
tytuł wpłaty: opłata za m-c ……/rok……….

 - w sytuacji gdy dane przelewu będą niekompletne, opłata może zostać odrzucona przez system bankowy i zwrócona na konto osobiste Rodzica.

- wpłat nie należy łączyć pomiędzy uczniami, wpłata opłaty na jeden rachunek indywidualny za więcej niż jednego ucznia spowoduje zaksięgowanie całości kwoty na ucznia przypisanego do rachunku, niezależnie od tytułu przelewu.

Nie należy uiszczać odpłatności za posiłki na dotychczasowy numer rachunku, ani przekazywać indywidualnego numeru rachunku pomiędzy rodzicami.

CENA OBIADU  dla ucznia  - 5 zł

REGULAMIN STOŁÓWKI - pobierz

REZYGNACJA Z OBIADÓW - taką informację przekazać pani intendentce, telefonicznie, w programie ioplaty lub pocztą elektroniczną pod koniec miesiąca, przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

NIEOBECNOŚĆ UCZNIA MUSI BYĆ ZGŁOSZONA U INTENDENTA TELEFONICZNIE, MAILOWO LUB W PROGRAMIE IOPLAATY NAJPÓŹNIEJ DO GODZ 8.00 DANEGO DNIA - TYLKO NA TEJ PODSTAWIE POWSTAŁA NADPŁATA MOŻE BYĆ ZALICZONA NA POCZET OPŁATY NA NASTĘPNY MIESIĄC

TELEFON: 338171379
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.