REKRUTACJA 2025/2026

Szanowni Państwo,

informujemy, że na liście kandydatów przyjętych do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Wilkowicach z Oddziałami Sportowymi na rok szkolny 2025/2026 znalazły się wszystkie dzieci, które starały się o przyjęcie do naszej szkoły.
Miło nam poinformować również, że dzięki życzliwości Pana Wójta Gminy Wilkowice, dzieci będą uczyć się w dwóch klasach.
Dziękujemy.

 

Rodziców uczniów, którzy zostali zakwalifikowani do klasy pierwszej bardzo prosimy o dostarczenie do piątku 4 kwietnia  podpisanego oświadczenia, które można pobrać tutaj -> pobierz oświadczenie 

 

Szanowni Rodzice,

Zgodnie z Zarządzeniem Wójta rekrutacja do klas pierwszych rozpocznie się 3 marca. Zachęcamy do zapoznania się z tym dokumentem, kryteriami oraz wnioskami dla kandydatów. Dokumenty można składać od 3 marca - zapraszamy!

Dokumenty do pobrania:

Zgłoszenie kandydata do klasy I z obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Wniosek kandydata spoza obwodu - pobierz PDF / pobierz DOC
Klauzula informacyjna - pobierz
Zasady rekrutacji - pobierz
Zarządzenia Wójta i Uchwały Rady Gminy:
- Terminy rekrutacji do klasy I - pobierz
- Kryteria - pobierz
- Wzory dokumentów - pobierz

#LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI CZ. 1 - 2024/2025

Kategoria: Laboratoria przyszłości Opublikowano: środa, 08, styczeń 2025 GrEgOr

#LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI CZ. 1 - 2024/2025
Klocki LEGO® Education SPIKE™Essential zakupione w ramach programu Laboratorium Przyszłości służą w naszej szkole także na zajęciach specjalistycznych. Podczas zajęć
z rewalidacji klocki pomogły w rozumieniu sytuacji społecznych osób z niepełnosprawnościami, a także możliwość pomocy osobom niepełnosprawnym. Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential umożliwia programowanie za pomocą bloków z ikonami i poleceniami słownymi prostego sprzętu, takiego jak: inteligentny Hub, silniki, matryca świetlna oraz czujnik kolorów, dzięki czemu nauka przedmiotów STEAM jest interaktywna. Dostosowane do standardów nauczania moduły lekcyjne bazują na zagadnieniach z życia codziennego i wykorzystują minifigurki, z którymi można się utożsamiać, oraz znane elementy konstrukcyjne LEGO® — dzięki temu uczniowie mogą rozwiązywać problemy, opowiadając historie. Uczniowie współpracują ze sobą w celu znalezienia kreatywnego rozwiązania problemu i dopracowują je metodą prób i błędów.

  • 1
  • 10

  • 11
  • 2

  • 3
  • 4

  • 5
  • 6

  • 7
  • 8

  • 9